Matriculació pel curs 2021-2022

A partir del dia 14 de juny s’obre el període de matriculació pels alumnes admesos en el centre educatiu segons llistes publicades a la cartellera i al web de l’escola.

A l’hora de realitzar la matrícula necessitareu presentar la següent documentació:

• Imprès dades bàsiques degudament complimentat.
  • Imprès dades mèdiques degudament complimentat.
  • Carta de compromís educatiu signada.
  • Fotocòpia Carnet vacunacions de l’alumne/a (Si no es té, s’ha d’aportar un certificat mèdic oficial o el carnet de salut de l’infant en el qual figurin les dosis de les vacunes rebudes amb les dates corresponents. Si el vostre fill o filla no ha estat vacunat per indicació mèdica o per altres circumstàncies, cal aportar un certificat mèdic oficial justificatiu)

Molt important: si la matrícula no es fa en el període establert, es considera que es renuncia a la plaça adjudicada, llevat que sigui per causes justificades.

📅 El mes de setembre, abans de l’inici del curs, ens posarem en contacte amb vosaltres per concertar la reunió amb els tutors i en la que haureu d’aportar el següent qüestionari:

Qüestionari d’ingrés a Educació Infantil o Qüestionari d’ingrés a Educació Primària, segons el vostre cas. (Us recomanem que el respongueu pocs dies abans de l’entrevista a fi de tenir dades el més actualitzades possible)