L’ESCOLA AQUA ALBA AL SETEMBRE DE 2020

Bon dia famílies!

Aprofito per presentar-me a la comunitat educativa : sóc en Miquel Cánovas, nou director de l’escola.

Durant tots aquests dies, hem aprofitat per conèixer l’equip, la situació de l’escola i elaborar el Pla d’Obertura del centre pel mes de setembre. Aquestes paraules de presentació no poden quedar sense un agraïment explícit a Maria Delgado; a l’anterior equip directiu (Patrícia T. i Marta E. per la seva col·laboració en el traspàs); a l’Ampa per l’acollida que m’han oferit i la implicació que han mostrat; al Regidor Josep Mª Duart per la disponibilitat i sensibilitat que ha mostrat a les nostres necessitats; a l’equip de mestres per l’accessibilitat a les demandes i per últim, al nou equip directiu: Sonia A. i Mayte R. per haver treballat amb tant criteri i reflexió. Moltes Gràcies!

A la tornada de les vacances d’estiu, ens trobarem una escola que serà semblant a la que tothom coneix però amb alguns matisos i ben importants. Com ja sabeu aquests matisos venen per  la situació sanitària en què ens trobem. En tot moment intentarem donar als nostres infants el màxim de normalitat que ens sigui permès però tenint molt present les normes d’higiene i seguretat, la distància social i l’estabilitat de cada grup.

Us podem avançar, de manera provisional, el document que guiarà la nostra manera d’organitzar-nos el curs 2020-21. Aquest document, a falta d’inserir algunes de les parts que falten, podrà ser modificat  fins al moment de la seva aprovació al Consell Escolar a finals de la primera setmana de setembre. El podeu consultar clicant ESBORRANY PLA D’OBERTURA JULIOL-20

I fins al setembre: Bones vacances a tothom!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *