CONSELL ESCOLAR: CANDIDATS A VOT I CONSTITUCIÓ MESA

Avui, dia 10 de novembre de 2021, s’ha constituït la mesa electoral amb les persones que van sortir escollides per sorteig com a vocals titulars i vocals suplents, el passat divendres 5 de novembre. La mesa, un cop constituïda, ha rebut i ha acceptat les candidatures que s’han presentat.

Les persones que han presentat la seva candidatura a ser escollides en votació el proper dia 26 de novembre són les següents:

Laura Navarro Alomar  – Mare de P3 – 2n – 5è

Damaris Pradas Ferrando – Mare de P4 – 2n

Emma López Vilches –  Mare de P3

Mireia Rico Moya –  Mare de p3 – 2n

Laia Manresa Soley –  Mare de P4

Procedim a publicar el cens definitiu, un cop revisat pels components de la mesa i en no haver-se presentat cap reclamació al mateix. Les persones que formeu part d’aquest cens podreu emetre el vostre vot el proper dia 26 de novembre: Cens electoral definitiu.

D’altra banda, es publica l’acta de constitució de la mesa electoral.

Recordeu que les decisions que es prenen al Consell Escolar són clau per al funcionament i la millora del centre, i per tant, també per a l’èxit educatiu de tot l’alumnat. És per aquest motiu que la participació i implicació dels pares, mares i tutors en les eleccions al Consell Escolar és tan important.

També heu de saber que aquestes eleccions funcionen d’igual manera que d’altres eleccions, i que podeu demanar el justificant de vot i assistència si heu de deixar per una estona el vostre lloc de treball. Aquesta estona estarà totalment justificada.

Us animem a participar d’aquest dia tan important com a una gran família que som,  ja que compartim els mateixos interessos i desitjos per als nostres infants.