COMIAT DIRECCIÓ AQUA ALBA

Benvolgudes famílies i comunitat educativa,

Us comunico que aquest ha estat el meu últim any de mandat a la direcció de l’escola.

Demà 30 de juny s’acaba la meva etapa com a directora, una experiència  engrescadora que m’ha permès durant cinc anys, poder portar a terme moltes idees i projectes que feia anys em voltaven pel cap.

Tot i que ha estat una tasca difícil, amb moltes hores de dedicació i algunes nits d’insomni, crec que ha valgut la pena. L’oportunitat que se’m va oferir de gestionar el centre durant tot aquest temps compensa amb escreix els moments més complicats.

Vull agrair especialment a tots i totes les mestres implicats que, amb el seu suport incondicional, m’han permès treballar molt a gust. Persones que amb la seva senzillesa i saber estar ho fan tot més fàcil. Gràcies companys!

Un altre agraïment és per a totes les famílies que sempre heu estat fent costat a l’escola, que sé que en sou un munt! Amb les vostres paraules, mostres de suport, correus preciosos agraint la nostra tasca i la vostra col·laboració, també marxo molt contenta. Sempre en tindré un bon record.

I per últim, com no podia ser d’una altra manera, un agraïment molt gran per a tots els nens i nenes de l’escola. M’emporto l’estima de tots i cadascun d’ells. Dels 12 anys que porto al centre el que sempre he rebut d’ells són abraçades, petons i molt de carinyo. Són genials!

Un comiat especial pels meus estimats alumnes de 6è, els desitjo el millor en la seva nova etapa.

I, per últim, desitjar molta  sort al nou equip directiu. Els canvis de direcció crec que són necessaris, ja que on no ha arribat un pot arribar l’altre.

Amb aquest escrit m’acomiado de la direcció de l’escola Aqua Alba, amb el convenciment d’haver treballat amb l’objectiu de fer una bona feina amb ganes i responsabilitat.

Tot i acabar a la direcció, continuaré treballant a l’escola Aqua Alba com a mestra d’Educació Infantil. Em fa molt feliç!

Ens retrobem al setembre.

Un petó molt gran!

Patrícia