Projecte Hip Hop 2015

Els alumnes i les alumnes de 5è han elaborat el projecte sobre el Hip-hop.

Segons els seus interessos s’han distribuït en 4 grups. Cadascun ha treballat un dels pilars del Hip-hop (DJ, break-dance, rap i graffiti).

Els nens i nenes han buscat informació segons els seus guions i tots han fet un taller de cada pilar.

• Els del taller de Dj van experimentar amb la taula de mescles
  • Els de break van fer la seva coreografia
  • Els de rap van crear els seus raps i van improvisar una batalla.
  • Tots els nens i nenes van participar en el disseny d’un dibuix del nom de l’escola per fer un graffiti a la paret del pati. Un cop escollit el que més ens va agradar, el grup de graffiti el va pintar sota la supervisió del César Badia, pare d’una alumna de 5è.

S’ha fet un  treball cooperatiu a partir de les diapositives del Google Drive. Després cada grup el va presentar a la resta de companys. A la darrera redacció de curs van poder donar les seves opinions sobre el treball, les quals queden recollides al final de la presentació.

Ha estat un treball interdisciplinar molt enriquidor per alumnes i mestres.