NOVA ORGANITZACIÓ DEL PATI

La primera fase del projecte Fem un pati viu ja s’ha aplicat. A partir d’ara el pati de primària ja no està dividit per cicles sinó per àrees de joc.

Les noves zones de joc són:

  • Jocs de taula: per jugar a escacs, jocs de cartes, parxís, enfonsar la flota, quatre en ratlla…i twister! (nou joc pintat a terra)

  • Cordes i gomes:  per recuperar els jocs tradicionals (saltar a la corda, el rellotge…)

  • Bibliopati: per descansar tot gaudint del plaer de la lectura

  • Xarranca: per practicar punteria i coordinació
  • Jocs de terra: per manipular i gaudir de la sorra amb pales, galledes, vehicles…

  • Pista: per jugar a jocs de pilota (futbol, bàsquet, baló presoner…).

Per tant, les alumnes poden triar lliurement a quina zona volen anar en funció dels seus interessos. L’única àrea que queda reservada per un grup concret és la pista (dilluns 1r i 2n, dimarts 3r, dimecres 4t, dijous 5è i divendres 6è).

Cada classe designa uns responsables del material i així fomentem la responsabilitat i la col·laboració.

Estem molt satisfets del resultat i, recordeu: això només és el principi! Aviat organitzarem les sessions de treball per transformar el nostre pati perquè TOTS JUNTS SOM ESCOLA!

fotografies racons pati infantil

fotografies racons pati primària

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut