Dóna la nota

Des del CDA Pau Casals s’està duent a terme un projecte en què han demanat la participació de tots els  centres educatius de Catalunya. Creiem que la música és un element importantíssim i bàsic per a l’educació dels nostres alumnes.

La intenció és explicar al món que estimem la música, que és indispensable pel nostre dia a dia, que ens acompanya en molts moments importants de la nostra vida i que volem que continuï sent indispensable en l’educació dels nostres infants.

Per aquest motiu ens hem unit a la proposta i el proper dia 6 de juny de 2014 a les 11 del matí tots els nens i nenes de l’escola ens trobarem al pati per a cantar la cançó “Mirall de Pau” (composada per a l’ocasió) de manera simultània amb la resta d’escoles i instituts de Catalunya.

Si voleu més informació, escoltar la cançó o descarregar-la gratuïtament :

www.cdapaucasals.com/donalanota

Twitter: @dona_la_nota