L’ESCOLA

Els nostres orígens

L’escola Antoni Roig de Torredembarra és una institució centenària. Fins al juny de l’any 1996 estava ubicada a l’edifici del Patronat del mateix nom, edifici noble construït a finals del segle passat per ordre del seu fundador. Antoni Roig i Copons, Torredembarra (1817-1885) és un dels exemples d’emigrants catalans que va marxar a Amèrica cercant nous horitzons. A la seva tornada decideix invertir part del seu capital en la construcció d’una escola.

Trets d’identitat

L’escola Antoni Roig, és una escola pública catalana que es defineix com a inclusiva, laica i respectuosa amb la pluralitat. Creiem per damunt de tot que l’educació que donem als nostres alumnes ha de ser el més completa possible per donar a les persones la llibertat de pensament i de vida.

Creiem en una educació plena d’estímuls, d’experiències i de sabers que ajudin a un desenvolupament integral de la persona.