TALLER UNIÓ DE PAGESOS

El dia 8 de març vam continuar els tallers que ens va oferir des d’Unió de Pagesos, aquest dia però va ser a l’escola la Creu del Batlle.

Al matí la Roser ens va explicar contes i vivències per sensibilitzar-nos de les diferents dificultats que tenen algunes persones per anar a l’escola i viure o sobreviure. Per acabar el matí vam anar a fer una observació a la natura. La primavera ja està arribant! El taller de la tarda va ser conduït per un noi d’origen camerunès  que ens va parlar del seu país i de les dificultats que tenen algunes persones per trobar una nova vida en un nou destí.

Una jornada de convivència amb els companys i companyes de la Creu del Batlle molt profitosa!

AQUÍ LES FOTOS DE LA JORNADA