LA FLORACIÓ A BUTSÈNIT: QUINA SORT PODER APRENDRE EN AQUEST ENTORN!

Aprofitant aquest espectacle de la natura avui observem i dibuixem la floració dels fruiters de la nostra partida. Ametllers, presseguers, perers, albercoquers, cirerers,…

Utilitzem els recursos que ofereix la nostra ubicació a l’horta per tal que el treball  fora de l’aula aproximi els infants als beneficis que aporta el nostre patrimoni natural. Aquest entorn és una oportunitat idònia per a fer un aprenentatge transversal i que a més permeti desenvolupar la creativitat de l’alumnat.

PER VEURE MÉS FOTOS CLIQUEU AQUÍ

1. Desiree Piqué

Quin privilegi més gran té aquesta escola de poder gaudir d’aquest entorn i de la natura. Molt bona idea!!! Els nens no poden estar millor. Bona feina mestres!!!