4t

Festa final de curs 23/24

Acabem un nou curs!! I avui hem fet la cloenda amb una gran festa, on hem menjat gelats, hem fet diversos jocs d’aigua, i a més a més, ens han fet un concert de música en directe!! Ens ho hem passat d’allò més bé, el grup que ha tocat eren en Jaume Ibars! Molt bon […]

Festa final de curs 23/24 Llegeix més »

CM4 a la Selva d’Aventura

Aquest passat dilluns vam anar a la Selva d’Aventura, a Arbúcies! No vam anar com tots esperàvem perquè ens va ploure hi vam haver de tornar abans, però tot i això, vam poder saltar als llits elàstics plovent… i va ser la canya!! Vam quedar ben molls però vam gaudir d’una experiència única! Després vam

CM4 a la Selva d’Aventura Llegeix més »

Cros a l’escola

El dissabte 6 d’abril va ser el dia mundial de l’activitat física i, des de l’escola i amb col·laboració amb el consell esportiu de l’Alt Empordà, vam participar el passat dilluns 8 d’abril de l’activitat Cros a l’escola. L’alumnat de primària, des de 6è fins a 1r, va participar en una cursa, d’un recorregut d’uns

Cros a l’escola Llegeix més »

Sortida Museu Dalí

Ahir l’alumnat de cicle mitjà vam anar al Teatre Museu Dalí, allà unes guies ens van explicar moltes coses sobre en Salvador i les seves obres d’art. Hi havia molta gent però va ser molt interessant!! Al acabar, vam fer una activitat d’animals surrealistes i ens van donar material per poder fer activitats a l’escola!

Sortida Museu Dalí Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut