4t

CM a la platja

Bones famílies Avui els nens i nenes de cicle mitjà hem anat a Sant Martí d’Empúries a passar el dia a la platja. Ha fet un dia espectacular! Ens hem banyat molt i hem menjat un gelat!!! Després hem anat a la pineda on també hem jugat i ens hem divertit. Ha estat un dia […]

CM a la platja Llegeix més »

Cantada 4t

Avui els alumnes de 4t hem anat al Teatre Jardí a fer la cantada. Aquest any han cantat diferents poemes de la Joana Raspall. Hem esmorzat un tall de coca i ens ho hem passat molt bé!

Cantada 4t Llegeix més »

Esports d’aigua!

Avui, finalment hem pogut gaudir de l’excursió que ja teníem programada l’any passat!!! Quin dia que hem passat, hem gaudit de valent amb les activitats que hem fet al mar, concretament, al Club Nàutic L’Escala a fer una activitat de caiac. Després hem estat jugant a la platja de Riells i ens hem banyat! L’aigua

Esports d’aigua! Llegeix més »

Carnaval 2025 a l’Anicet

Quin dia que hem passat!!! És ben bé que per Carnaval, tot s’hi val!! Hem començat la jornada fent uns tallers de màscares, cada alumne/a l’ha decorat com ha volgut però com que eren totes iguals després al pati feia molt de goig!!! Després hem fet una desfilada, esperem que us hagin agradat els vídeos!!

Carnaval 2025 a l’Anicet Llegeix més »

El rol del foc

Avui hem anat a la zona de bosc de la pujada del Castell de Sant Ferran. Hem fet una activitat que es diu “El rol del foc”. Hem investigat la flora i la fauna del bosc mediterrani. Ens ho hem passat molt bé!!

El rol del foc Llegeix més »

Castanyada 2024/25

Aquest any la castanyada com ja vam fer l’any passat, l’hem obert a la comunitat educativa. Ha estat un èxit!! L’entrada de la festa hem recuperat els gegants i els capgrossos de l’escola, i tot seguit tot l’alumnat ens ha deleitat amb un seguit de danses, cançons que ens han fet vibrar d’allò més! Després

Castanyada 2024/25 Llegeix més »

Sortida de CM a Molló Parc

Avui hem anat a Molló Parc, hem gaudit molt i hem vist i après moltes coses de diferents animals!! Quina passada i quina emoció veure de tan a prop les guilles, els teixons, les daines, els voltors, l’ós!! els muflons… Tot i que ens ha plogut una mica, ha fet que l’excursió fos una aventura!!!

Sortida de CM a Molló Parc Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut