CM a la platja
Bones famílies Avui els nens i nenes de cicle mitjà hem anat a Sant Martí d’Empúries a passar el dia a la platja. Ha fet un dia espectacular! Ens hem banyat molt i hem menjat un gelat!!! Després hem anat a la pineda on també hem jugat i ens hem divertit. Ha estat un dia […]



