Excursió Cicle Mitjà a Sant Gregori
Avui l’alumnat de cicle mitjà hem anat a Sant Gregori. Allà hem estat a una pineda on hem fet 4 tallers relacionats amb les curses d’orientació. Ha estat molt divertit perquè ens hem barrejat amb les diferents classes de 3r i 4t. Després hem dinat i quan hem acabat hem seguit fent jocs tots junts!! […]
Excursió Cicle Mitjà a Sant Gregori Llegeix més »


