Concert Nadal Anicet-ConArte
Avui els grups de 3r i 4t de l’escola ens han fet gaudir de valent amb el concert de Nadal, ha estat molt bonic i ens han fet diferents actuacions perquè tota l’escola i les famílies ho poguéssim veure. Visca l’orquestra de l’Anicet de Pagès!!
Concert Nadal Anicet-ConArte Llegeix més »





