AFA informa 45
29/11/24El diumenge dia 1 de desembre tindrà… Llegeix més»
El diumenge dia 1 de desembre tindrà… Llegeix més»
Ahir vam poder gaudir de l’espectacle de Titelles Naip produïda per Osona contra el càncer “Tutamtagana” que difon lúdicament la importància dels bons hàbits alimentaris i la prevenció per la salut, a través d’una història que ens va transportar a l’antic Egipte.
Una experiència inoblidable!! Gràcies… Llegeix més»
El diumenge dia 1 de desembre tindrà lloc el tradicional Mercat de les 5R’s a l’escola: Reciclar, Reutilitzar, Reduir, Reparar i Recuperar.
Aquest és un mercat d’articles de segona mà que es fa a l’escola cada any i que gestionen l’alumnat de 4t, 5è i 6è. A les parades hi podreu… Llegeix més»
Benvolgudes famílies,
Els grups de 5è, des d’Art English, estem treballant l’autor *Pablo Picasso*. Al llarg de les diferents sessions, ens hem inspirat en les seves obres per fer les nostres creacions. Hem creat retrats *cubistes* ben abstractes i acolorits. Hem fet servir el *Line Art* per… Llegeix més»
Benvolgudes famílies,
Avui ha estat l’últim dia de l’Amadeu com a conserge de l’escola, ja que comença una nova etapa professional. Després de tants anys compartits amb tots nosaltres, volem agrair-li la dedicació, el compromís i l’afecte amb què ha cuidat cada racó de l’escola i,… Llegeix més»
Aquesta tarda l’equip docent de la nostra escola ha participat en una sessió formativa organitzada pel CRP d’Osona dedicada al Trastorn de l’Espectre Autista (TEA). Aquesta sessió, que ha tingut lloc a les instal·lacions de la nostra escola, ha estat organitzada amb l’objectiu de proporcionar… Llegeix més»
Durant aquest trimestre l’alumnat de 5è està immers en el projecte: How do we go to school? L’objectiu és ser conscient dels mitjans de transport que utilitzem per venir a l’escola, i posteriorment, fer propostes més sostenibles per fer-ho. A les fotografies es pot veure… Llegeix més»
Benvolgudes famílies,
Us convidem a participar en les sessions Parlem i compartim que es duran a terme els dimarts a partir del 12 de novembre de 15:15h a 16:15h a l’aula de ciències. Està adreçada a totes les famílies i es compartiran diferents temes com el… Llegeix més»