VIDEOTRUCADA AMB AUSTRÀLIA

El dijous 1 de febrer, vam fer una videotrucada molt especial. Vam poder parlar amb l’Eli des d’Austràlia. De bon matí, abans dels Tallers de l’Alzina, ens vam trobar els nens i nenes d’I-3, I-4 i I-5 a l’aula del Niu per poder veure-la i parlar-hi.

L’Eli es trobava just al peu de l’òpera de Sidney. Ens va ensenyar unes imatges molt boniques i ens va explicar informacions molt interessants i anècdotes divertides de la seva experiència.

Ens va fer molta il.lusió poder-la veure i passar una estoneta amb ella des de la distància. La trobem molt a faltar!!

SORTIDA AL MUSEU DALÍ I A LA PLATJA

El dimarts 30 de gener, els nens i nenes d’Educació Infantil vam anar d’excursió al Museu Dalí de Figueres. Vam fer una activitat molt bonica, “Els tresors de Dalí”, que permet conèixer millor l’obra d’aquest gran artista català d’una manera divertida i propera. Mentre fèiem la visita al Museu, ens anàvem trobant diferents objectes relacionats amb els quadres de Dalí i els havíem d’anar col.locant en un barret amb un calaix màgic.

En acabat, vam anar fins a la platja d’Empuriabrava a dinar. El temps ens hi va acompanyar, vam poder jugar amb la sorra, buscar petxines i observar les ones. Ens ho vam passar moooolt bé!!!