Articles

RÀDIO ALZINA, PROGRAMA 10

Avui, dijous 4 de juny de 2026, hem escoltat conjuntament al vestíbul de l’escola el darrer programa del curs. Ja en portem 10 i esperem continuar el curs vinent. Tots el cicles participen amb algun espai del programa. En aquesta darrera emissió hem sentit a EI dient els aniversaris en anglès d’aquest mes, a CI

RÀDIO ALZINA, PROGRAMA 10 Llegeix més »

2n i LA BRUIXETA

Aquest dijous vam interpretar davant de les nostres famílies l’espectacle de la BRUIXETA, amb carillons, instruments de percussió indeterminada, escombres i disfresses de bruixots i bruixes. Com que va agradar molt al públic la vam haver de fer DUES VEGADES! Per acabar vam interpretar la cançó EL MEU COET, molt adient aquest curs que treballem

2n i LA BRUIXETA Llegeix més »

4t i el PIM, PAM, REPICAM

El passat dimecres 20 de maig, l’alumnat de 4t vam ensenyar a la resta d’escoles de la comarca a l’auditori de Banyoles el ball de bastons que vam fer amb la dansa del NYITUS. Nosaltres també vam veure a altres escoles. Ens va encantar veure altres expectacles i ensenyar el nostre. El dia següent vam

4t i el PIM, PAM, REPICAM Llegeix més »

ENGLISH DAY

El passat 20 de maig els alumnes de 6è van participar a l’English Day que va tenir lloc a l’institut Josep Brugulat. Els alumnes de 3r d’ESO de l’institut van organitzar jocs en anglès pels futurs alumnes de 1r d’ESO. Va ser un matí diferent, on vam practicar l’anglès i els alumnes de 6è van

ENGLISH DAY Llegeix més »

FEM PIRAGÜISME

El divendres 29 de maig els alumnes de cicle superior hem anat al Club Natació Banyoles a fer una activitat de piragüisme. Hem gaudit d’una jornada assolellada i esportiva, on els infants s’han iniciat en aquesta disciplina. Ens ho hem passat molt bé!

FEM PIRAGÜISME Llegeix més »

UNA GRALLA A 4t

L’alumnat de 4t estem treballant, a classe de música, els instruments de vent. Aquest trimestre toca els de vent amb canya senzilla i els de doble canya. No és gaire fàcil de reconèixer l’embocadura de cada instrument però el que ja ens ha quedat clar és que la gralla és de doble canya. El pare

UNA GRALLA A 4t Llegeix més »

CARTELLS DE LA FESTA MAJOR!

El divendres 10, els alumnes de Cicle Inicial van participar en una activitat molt especial de la Festa Major de Banyoles. La proposta consistia a crear un nou disseny del cartell de la festa major. Treballant per parelles —un alumne de primer amb un de segon—, van triar el seu personatge i el van omplir

CARTELLS DE LA FESTA MAJOR! Llegeix més »

ANEM A L’HORT

Avui, dimecres 17 de setembre, els alumnes de Cicle Inicial hem passat un matí molt especial a l’hort de l’escola. Hem arrencat mongetes i pebrots verds, i tot gràcies a l’Avi Ami i la Iaia Montse, que durant l’estiu s’han dedicat a cuidar les nostres plantes amb molt d’amor. Gràcies a ells, el nostre hort

ANEM A L’HORT Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut