CASALETS/COLÒNIES

CASALETS

Els casalets d’escola estan gestionats per Quàlia.

La metodologia de treball que hem anat desenvolupant es basa en l’aprenentatge significatiu. És a dir, desenvolupem activitats que atreguin l’interès dels infants, amb una metodologia flexible, que anem adequant a les necessitats de cada un. És per això que dividim els infants en grups d’edat per treballar les capacitats que s’adeqüin a cada una. Treballem amb un centre d’interès general repartit per eixos setmanals més concrets i ho fem mitjançant una metodologia lúdica fomentada pel treball en equip, en el diàleg i la formació en valors.

A l’escola, actualment es fan els casalets de Setmana Santa, Vacances de Nadal, Estiu i setembre, i casalets els dies de jornada intensiva

COLÒNIES

A Quàlia portem més de 6 anys organitzant colònies i estades per a escoles, instituts, entitats i esplais. Amb les nostres colònies oferim als joves l’experiència de viure una aventura en plena natura per mitjà d’activitats lúdiques i esportives que els permetrà experimentar noves experiències de creixement personal i adquirir nous valors a través del lleure. La convivència amb els companys, passar uns dies en un entorn diferent a l’habitual i adaptar-nos a noves rutines fan que les estades esdevinguin una experiència vital per ells.