ESCOLA VERDA

L’escola Santa Maria de l’Alba, estem adherits al programa d’Escoles Verdes desde l’any 2009, i mantenim el compromís de continuar treballant amb projectes relacionats amb l’educació ambiental i el desenvolupament sostenible:

• Utilitzar el boc’n roll i/o la carmanyola com a embolcall de l’esmorzar, amb l’objectiu de reduir el paper d’alumini.
  • Fomentar el consum de fruita entre l’alumnat fent que els “esmorzars siguin saludables“, amb peces de fruita o entrepans.
  • Fer un hort escolar d’hortalisses: planter, veure com creix, trasplantar, collir i fer el taller de cuina.
  • Reutilitzar materials per fer del pati un espai més bonic i acollidor (llaunes com si fossin testos, plantar hortalisses dins caixes de fruita, decorar amb taps…)
  • Fer la recollida selectiva de residus.