L’aula de llengües de 4t i 5è

Aquest tercer trimestre hi ha hagut molt moviment a l’aula de llengües de 4t i 5è!

Gran part de les propostes anaven lligades al seus estudis del cos humà escollint quina tipologia de text necessitaven en cada moment:

• Emails formals per demanar ajuda a experts que puguessin donar-nos resposta a dubtes.
  • Cartes d’agraïment per donar les gràcies a professionals que ens han ajudat.
  • El text científic
  • Edevinalles i poemes relacionades amb la temàtica de l’estudi.
  • Paraules clau del seu estudi en els tres idiomes.

D’altres s’iniciaven amb la gramàtica (tipologia de noms, articles i adjectius) i els més literaris s’endinsaven amb els lectoaperitivos i les adivinanzas . Finalment els “tequis” treballaven amb el Canva dissenyant el cartell de la festa de fi de curs.

Ens han faltat dies i hores per seguir treballant!