Èxit de participació a les trobades amb famílies d’inici de curs

Aquest nou curs escolar 2019-2020 l’escola ha volgut plantejar un nou format de les trobades amb famílies d’inici de curs (reunions).

Les trobades han tingut un enfocament menys informatiu ja que la informació més rellevant es va enviar per mail prèviament. Els objectius d’aquest nou plantejament eren apropar-nos mestres i famílies i donar la oportunitat als pares i mares a conèixer’s una mica més.

Així doncs les trobades s’han fet a les aules respectives i s’han plantejat dinàmiques per treballar conjuntament, un espai de resolució de dubtes i alguna altra proposta on les famílies han pogut elaborar alguna cosa per els seus fills.

La participació ha sigut un èxit amb un 75% de les famílies.

Moltes gràcies!