9d4t: Pla de treball, Tallers i Ambients “alguns dels nostres eixos”

Festa fi de curs virtual!!

Atenció famílies, nens i nenes i tota la comunitat del l’escola 9d4t!!

El divendres 19 de juny a les 15:30h farem la festa de final de curs virtual ?

Aviat us us donarem més informació de com hi podreu accedir i del que haureu de portar! Tic, tac, tic, tac!!

PREINSCRIPCIÓ 2020/2021

• QUAN? Es durà a terme entre el dimecres 13 i el divendres 22 de maig
  • COM? Preinscripció telemàtica o presencial:

TELEMÀTICA:
ON? http://queestudiar.gencat.cat/ca/preinscripcio/estudis/obligatoris/
Un cop seguit el procés, enviar el resguard de la sol·licitud i la documentació* (escanejada o fotografiada) al correu oficial del centre escollit en primera opció (Escola Nou de Quart) b7009242@xtec.cat  amb el codi d’escola:… Llegeix més»

PORTES OBERTES VIRTUALS

Benvinguts a les portes obertes virtuals del curs 20/21,
Ha arribat el moment d’escollir escola per els vostres fills i filles, és per aquest motiu que, donada la situació d’excepcionalitat que estem vivint aquests dies, us facilitem tres documents per tal d’acostar-vos al nostre projecte eductatiu:

• Llegeix més»

AJORNAMENT PORTES OBERTES FINS A NOVA DATA

Us comuniquem que queden ajornades les portes obertes de l’escola, previstes per aquest dissabte 14 de març, fins a nova data. Qualsevol novetat la comunicarem per
aquest mateix canal.
Gràcies per la comprensió

El 9d4t a la Xarxa de Competències Bàsiques

La Xarxa de Competències Bàsiques (Xarxa Cb) és una modalitat de formació i desenvolupament professional docent basat en l’aprenentatge entre iguals i en xarxa, promoguda pel Departament d’Educació, dins el seu pla de formació permanent. La Xarxa Cb està formada per equips docents de centres d’educació infantil, primària, secundària i batxillerat que volen iniciar, mantenir o consolidar processos de reflexió-acció en equip i en xarxa per transformar l’escola en un espai que afavoreixi l’aprenentatge i ajudi els docents a millorar el seu desenvolupament professional i als centres a constituir-se en organitzacions que aprenen. Actualment està formada per més de 700 centres, tant de primària com de secundària, organitzats en xarxes territorials, i implica més de 10.000 docents.

Gràcies!!!

Els alumnes de 5è, amb aquest article, volem donar les gràcies en nom de tota l’escola 9d4t, als pares, mares, nens i nenes que vau participar de la matinal que vam fer el novembre.
És d’agraïr que vinguessiu a arreglar l’escola i a muntar coses noves… Llegeix més»

Estrenem nova CARPI!

La CARPI és la carpeta de la nostra escola. Va nèixer quan la primera promoció d’alumnes feia 5è de primària i necessitava una carpeta per emportar-se les propostes per casa. El seu disseny es va escollir mitjaçant un procés participatiu de la comunitat del… Llegeix més»

El nou equip de mestres