9d4t: Pla de treball, Tallers i Ambients “alguns dels nostres eixos”

PORTES OBERTES 2021/2022

Benvinguts a les portes obertes virtuals del curs 21/22,

La jornada de Portes Obertes d’enguany es farà de forma telemàtica per motius sanitaris i organitzatius. Volem transmetre el nostre projecte amb el caràcter amable, obert, participatiu, comunitari que ens identifica. Per això, la proposta que us… Llegeix més»

Servei d’espera germans: llista d’inscrits

Aquestes són les incials i el curs del alumnes inscrits i les hores que faran ús del servei:
Ús del servei d’espera durant 10 minuts:

NOM I AULA

JM GALILEO

MB GALILEO

GS GALILEO

IC GALILEO

JS GALILEO

MG LINGÜISTES

EF COSMOS
8:55h… Llegeix més»

Festa fi de curs virtual!!

Atenció famílies, nens i nenes i tota la comunitat del l’escola 9d4t!!

El divendres 19 de juny a les 15:30h farem la festa de final de curs virtual ?

Aviat us us donarem més informació de com hi podreu accedir i del que haureu de portar! Tic, tac, tic, tac!!

El 9d4t a la Xarxa de Competències Bàsiques

La Xarxa de Competències Bàsiques (Xarxa Cb) és una modalitat de formació i desenvolupament professional docent basat en l’aprenentatge entre iguals i en xarxa, promoguda pel Departament d’Educació, dins el seu pla de formació permanent. La Xarxa Cb està formada per equips docents de centres d’educació infantil, primària, secundària i batxillerat que volen iniciar, mantenir o consolidar processos de reflexió-acció en equip i en xarxa per transformar l’escola en un espai que afavoreixi l’aprenentatge i ajudi els docents a millorar el seu desenvolupament professional i als centres a constituir-se en organitzacions que aprenen. Actualment està formada per més de 700 centres, tant de primària com de secundària, organitzats en xarxes territorials, i implica més de 10.000 docents.

Gràcies!!!

Els alumnes de 5è, amb aquest article, volem donar les gràcies en nom de tota l’escola 9d4t, als pares, mares, nens i nenes que vau participar de la matinal que vam fer el novembre.
És d’agraïr que vinguessiu a arreglar l’escola i a muntar coses noves… Llegeix més»

Estrenem nova CARPI!

La CARPI és la carpeta de la nostra escola. Va nèixer quan la primera promoció d’alumnes feia 5è de primària i necessitava una carpeta per emportar-se les propostes per casa. El seu disseny es va escollir mitjaçant un procés participatiu de la comunitat del… Llegeix més»

El nou equip de mestres