L’ús del Pla de Treball com a eina educativa

Us presentem el vídeo dels Plans de Treball que forma part de la documentació que vam elaborar tot el claustre el curs 2017-2018.

Estrenem nova CARPI!

La CARPI és la carpeta de la nostra escola. Va nèixer quan la primera promoció d’alumnes feia 5è de primària i necessitava una carpeta per emportar-se les propostes per casa. El seu disseny es va escollir mitjaçant un procés participatiu de la comunitat del… Llegeix més»

El nou equip de mestres

Us presentem l’equip de mestres de l’Escola Nou de Quart d’enguany 🙂
D’esquerra a dreta (de peu): Nuri Sallés (música), Santi Rubiano (mentor Eureka i mestre EF), Carmen Ternero (mentora Atelier), Xavier Alsina (mentor Galileo i director) Anna Farrés (mentora Atmosfera i coordinadora primària) Montse Giralt… Llegeix més»

Matrícula Curs 2019-2020

MATRÍCULA CURS 2019/2020Del 20 al 26 de juny
HORARI DE SECRETARIA:
Dijous 20 de juny de 2019:            08:30h a 11:00h i de 11:30 a 13:30h
Divendres 21 de juny de 2019:      08:30h a 11:00h
Dimarts 25 de juny de 2019:          08:30h a 11:00h i de 15:00 a… Llegeix més»

Girobòtica a la UDG

El cap de setmana passat alguns alumnes de 5è de l’escola van presentar els seus projectes de Giròbotica a la UdG. Quan tinguem fotos i novetats de la jornada actual les publicarem. Avui us volíem mostrar el vídeo que es va editar el curs passat des de la UdG que va tenir com a protaganistes un grup d’alumnes de la nostra escola.

Bona feina!

Voluntariat 18-19

Vols saber en què consisteix el voluntariat de la nostra escola? T’agradaria participar però necessites més informació?
Ves a MENÚ i clica VOLUNTARIAT 18-19, allà trobaràs tot el que necessites conèixer sobre el nostre Projecte de Voluntariat, el conveni corresponent i l’oferta actual.
Fem comunitat!

Gràcies comunitat educativa!

Volem donar les gràcies a tota la comuntitat educativa del poble de Quart que ha fet possible la 2a Exposició d’ART PER LA PAU al Museu de la Terrissa de Quart:

• Llar d’infants La Baldufa
  • Escola Santa Margarida
  • Ajuntamet del poble i encarregat del Museu de la Terrissa
  • Mares… Llegeix més»

LA MATINAL 2019

Hola a totom,
Dissabte 9/2/19 a les 9:30 a l’escola 9d4t farem una matinal.
A la matinal construim coses noves i treballem per tenir una escola més bonica, creativa i acollidora.  Les matinals són organitzades  per la Comissió mixta de pati i hi participen els alumnes de… Llegeix més»

Open DAY 2018

La tarda del 18 de desembre, els alumnes de 4t i 5è vam obrir les portes a les famílies d’aquests cursos per presentar els projectes que els alumnes havien treballat, de forma interdisciplinària, durant el mes de desembre.
Aquest any l’eix central era l’aigua i els… Llegeix més»

L’ESCOLA 9d4t US DESITJA BONES FESTES

L’equip de persones que treballem a l’escola Nou de Quart us volem desitjar unes bones festes i una gran entrada d’any 2019.

Esperem que gaudiu i descanseu durant aquests dies de vacances i ens retrobem el dia 8 de gener amb ganes i il·lusió.
Equip de l’escola… Llegeix més»