Voluntariat- EN CONSTRUCCIÓ!!

Clica LA IMATGES si vols formar part de la borsa de voluntaris!

AUTORITZACIONS VÀRIES

En aquest document trobaràs les autoritzacions referents a:

• Sortides escolars
  • Medicaments
  • AFA
  • Drets d’imatges
  • Drets de la propietat intel·lectual

Entra a l’altricle i clica a la imatge per descarregar-lo.

US PRESENTEM EL NOU EQUIP DE MESTRES

Amb moltes ganes d’iniciar el curs 2018-2019 ens presentem tots els mestres de l’escola.
Segur que veieu algunes cares noves que estem molt contents de tenir entre nosaltres i que passin a formar part de la comunitat educativa de l’Escola Nou de Quart.
D’esquerra a dreta FILA… Llegeix més»

CANVI TELÈFON BO I SA

Us informem que el telèfon de contacte amb el menjador de l’escola ha canviat.
Ara és el 690017387
En breu ho actulalitzarem al CAL SABER 2018/2019

VISITA AL BUTTERFLY PARC

AL BUTTERFLY PARC HEM DESCOBERT:

• ELS RATPENATS VOLEN.
  • LES IGUANES SEMPRE ESTAN AL SOL.
  • HI HAVIA PEIXOS QUE NO TENIEN ULLS.
  • EM VAN AGRADAR ELS RATPENATS I EL TUCÀ.
  • ALGUNS ANIMALS CANVIEN DE COLOR PERQUÈ NO LES CACIN, ES CAMUFLEN.
  • Llegeix més»

Moltes gràcies Toni!

Aquest curs escolar hem estat molt ben acompanyats amb en Toni, alumne de 3r d’ESO que ha vingut a treballar a l’escola tots els dimecres i divendres, a través del Projecte Singular de l’institut de Vilablareix.
El projecte educatiu de l’escola Nou de Quart  reflexa la… Llegeix més»

SECTORS ECONÒMICS

Durant el tercer trimestre hem treballat els sectors econòmics. Hem fet treballs d’aula i els hem ampliat amb visites de diferents famílies que ens explicaven el sector econòmic al qual corresponen.
Amb els pares de la Tanit Espinal, vam comprendre d’on surten els materials necessaris per… Llegeix més»

TALLER DE FAMÍLIES

Durant el segon i tercer trimestre hem gaudit dels tallers de famílies a l’aula. Moltíssimes gràcies a les famílies que heu pogut i heu tingut ganes de venir i compartir amb nosaltres tantes coses interessants preparant amb tanta cura tots i cadascun dels tallers.
Aquí teniu… Llegeix més»

Tallers de famílies

Algunes famílies de l’altell, l’atelier i el laboratori heu vingut a fer tallers de famílies: a explicar contes, a fer experiments, a ensenyar alguna afició, a explicar-nos coses d’on treballeu… D’aquesta manera fem que el nen/a se senti protagonista i les famílies coneixeu i compartiu una… Llegeix més»

MATRÍCULA 18/19: Preinscripcions

CURS 2018/2019
Termini de presentació de sol·licituds : Del 13 AL 24 D’ABRIL
Horari de secretaria

Matins
Tots els dies de 08:30h a 08:50h
Dimarts dimecres i divendres d’11:15h a 12:30h

Tardes
Dimarts, dimecres i divendres de 15:00 a16:30h

Full de sol·licitud amb opció escola Nou de Quart en 1a opció
Llegeix més»

Celebrem el dia de la DONA

El passat dijous 8 de març vam celebrar el dia de la dona començant el dia amb un programa de ràdio ben especial.
Dues alumnes de 6è es van oferir de voluntàries per fer de locutores i els alumnes de 3 i 4 anys les… Llegeix més»