Salut escolar
20/09/18FESTIVAL DE NADAL 2017
18/12/17
Us informem que demà dia 19 de desembre es realitzarà el Festival de Nadal a la Sala Parroquial. Es realitzaran tres festivals dividits de la següent manera:
- Festival dels alumnes de P3,P4 i P5 serà a les 10:30h
- Festival dels alumnes de 1r, 2n i 3r serà a les 11:30h
- Festival dels alumnes de 4t, 5è i 6è serà a les 15:30h
Us animem a tots i a totes a venir-nos a veure!!
FOTOS NADAL 2017/2018
05/12/17Castanyada 2017
30/11/17El passat dia 31 d’octubre, com cada any, vam celebrar la Castanyada a l’escola. Durant el matí, un grup de pares i mares van rostir les castanyes al pati de l’escola i, després, els alumnes de 6è les van anar col·locant en paperines de paper que cada alumne del centre s’havia confeccionat prèviament. A la tarda, vam sortir tots al pati a menjar-les i a cantar les cançons que havien preparat per a l’ocasió. Aquí us deixem unes imatges i un vídeo amb les actuacions dels alumnes:
Colònies en anglès Cicle Superior
28/11/17El passat mes d’octubre, del 23 al 25, alguns alumnes de Cicle Superior van anar a la casa de colònies Santa Maria del Mar, a Coma-ruga per gaudir d’uns dies d’aprenentatge en anglès mitjançant jocs i gymncames. Els nens i nenes van treballar en equip i van jugar tot parlant en anglès. S’ho van passar molt bé. Aquí us en deixem una petita mostra:
Graduació dels alumnes de 6è (juny 2017)
21/06/17Ahir a la tarda, dia 20 de juny, va tenir lloc l’acte de graduació dels alumnes de 6è. Per ells és un dia molt especial perquè deixen l’escola on han estat molts anys (la majoria des de P3), marxen a un altre centre i, a més, molts d’ells s’hauran de separar. Us deixem unes imatges de l’acte i esperem que els vagi molt bé en la seva nova etapa…
English Week
08/05/17Dia de la poesia
22/03/17Ahir, 21 de març, es va celebrar el Dia Internacional de la Poesia i per celebrar-ho s’han programat centenars d’activitats a tots els racons de Tarragona. La nostra escola ha participat aportant els treballs dels alumnes a la Rambla de Campclar, de Tarragona. Us deixem la notícia que va sortir al canal de televisió de Tarragona TAC 12:
Carnaval 2017
16/03/17El passat divendres, dia 24 de febrer, a la nostra escola vam celebrar el Carnaval. Aquest any, però, degut al mal temps i a la pluja, els balls que preparen els alumnes de cicle superior es van haver fer al Saló d’Actes. El dia abans, durant el matí, a les classes es va celebrar també el Dijous Gras, tot menjant la tradicional botifarra d’ou o la truita. Us deixem algunes fotos dels alumnes que van anar a veure les actuacions i el vídeo dels balls:





