Teatre alumnes de 4t

Aquests últims dies de curs, els alumnes de 4t de primària van fer diverses representacions, per als pares i també per als companys d’altres nivells, de l’obra de teatre “La llegenda de sant Jordi”, dirigida pel nostre professor de teatre Alberto Peralta. Aquí us en deixem el vídeo de la representació:

Trobada de centres TEI

Ahir alguns alumnes de 5è i 3er de la nostra escola van anar a l’Antiga Audiència de Tarragona, com a  representants dels seus companys i companyes en la trobada de centres que desenvolupen el PROGRAMA TUTORIA ENTRE IGUALS per a la convivència escolar i la prevenció d’assetjaments.

En el següent vídeo podeu veure que bé que expliquen què ha significat per ells el programa TEI:

Tintorers 2018

El dia 24 d’Abril de 2018 els alumnes de 5è curs de la nostra escola han participat en la FIRA D’OFICIS TRADICIONALS organitzada pel Pla Educatiu d’Entorn de Tarragona. L’ofici triat per l’escola ha estat el de tintorers. Durant el mes d’abril els alumnes de cicle mitjà i superior han conegut la importància del paper dels artesans durant l’Edat Mitjana i han fet tallers de tints naturals a l’escola. Us en deixem una mostra:

Inauguració pati

L’alcalde de Tarragona, Josep Fèlix Ballesteros, ha inaugurat la tarda d’aquest dilluns, 19 de març, l’ampliació del pati del Cicle Inicial i Educació Infantil de l’Escola Torreforta, en un acte celebrat davant la comunitat educativa del centre. Us deixem un vídeo amb les imatges de l’acte i dos enllaços als dos diaris que van publicar la notícia:

Dia de la Pau 2018

Aquest any, els alumnes de tota l’escola han treballat, durant uns dies, el conte “El somriure de la Daniela” per tal de treballar els valors del dia de la pau i la no violència. A la tarda del dia 30, vàrem sortir tots al pati de l’escola i els alumnes de tots els nivells van representar el conte i, després, van cantar la cançó que havien preparat per celebrar aquest dia. Us deixem el vídeo de la seva interpretació: