Exposició explorem el Marroc (5è)

Les nenes i els nens de 5è hem estat treballant durant vàries setmanes en el projecte “Explorem el Marroc” portat a terme per l’ONG ECCIT. Amb aquest projecte ens han donat a conèixer com viuen els nens i les nenes del Marroc i hem après moltes coses sobre la seva cultura.
Per finalitzar el projecte hem creat una obra d’art. La nostra catifa acolorida i optimista inspirada en la cultura marroquina i confeccionada amb amor a partir de bocins de dibuixos, representa com a través de la cooperació, l’escolta, el diàleg , la solidaritat i la suma de les petites accions es poden construir i assolir grans projectes conjunts.
La nostra catifa serà exposada al Centre Cívic de Llevant junt amb les obres d’art d’altres escoles.
L’inici de l’exposició tindrà lloc el 14 de desembre a les 18:00 h i durarà fins al 31 de gener. Us convidem a visitar-la i compartir-la amb nosaltres.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *