Etwinning

Etwinning és la comunitat més extensa de centres educatius d’Europa. Va néixer el 2005 com iniciativa del Programa d’Aprenentatge eLearning de la Comissió Europea i des del 2014 forma part d’Erasmus+, el Programa de la Unió Europea en matèria d’educació, formació, joventut i esport. El Servei Central de suport està dirigit per European Schoolnet, una associació internacional de 30 Ministeris Europeus d’Educació que promouen l’educació en els centres educatius, pel que fa al professorat i l’alumnat de tota Europa.
Els projectes eTwinning afavoreixen l’aprenentatge en col·laboració: els alumnes aprenen uns dels altres, interactuen, es comuniquen i, d’aquesta manera, se senten responsables del seu propi aprenentatge.
Durant aquest curs 2022/23 els nostres alumnes de 6è participaran en el projecte “Map of your country” on compartiran projecte amb països com: Grècia, Lituania, França,Finlàndia i Croàcia.
Els principals objectius d’aquest projecte són:
-Realitzar mapes de diferents tipologies de cada país.
-L’intercanvi d’informació cultural dels diferents països que participen en el projecte.

Estem molt contents de poder participar en aquest projecte i estem segurs que serà una gran oportunitat d’aprenentatge per al nostre alumnat.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *