NOVEMBRE: TOLERÀNCIA

Al mes de novembre va ser el dia internacional contra la violència de gènere. Per tal de treballar-ho amb els alumnes vam realitzar tots els nivells l’activitat “Sentir que sí, sentir que no”. Cal identificar quines situacions ens fan sentir segurs o de forma agradable i quins moments no ens agraden o ens fan sentir malament. Els alumnes més petits ho van fer a través d’imatges i els més grans van parlar també dels recursos que tenim les persones o les decisions que podem prendre per sentir-nos millor.

Entre totes vam inaugurar el punt lila de la nostra escola, com un espai fix de l’escola a on es podrà veure què s’està treballant amb els alumnes.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *