GENER: AUTOESTIMA

Tot i que constantment tothom a l’escola treballem per reforçar l’autoestima dels nostres alumnes, aquest mes de gener l’hem tractada a través de dinàmiques i contes. Han consistit en identificar situacions que ens produeixen satisfacció amb nosaltres mateixes, valorar-nos i poder transmetre als altres allò en que destaquen.

Hem fet servir contes com “La clau de la felicitat” per mostrar-nos que la felicitat està dins nostre i som nosaltres mateixos les persones més importants de les nostres vides. També el conte “Etiquetes” per trencar amb aquelles etiquetes que ens imposen i no volem que ens defineixin. Amb els grans el conte “Mira per la finestra” ens ha permès reflexionar sobre com ens veuen els altres i com realment sentim que som en el nostre interior.

També s’han fet dinàmiques per destacar les nostres qualitats i les dels nostres companys. Aquest exercici sempre té èxit perquè hi ha persones que els és difícil parlar sobre la seva identitat. També, que es reconeguin entre el grup classe permet fer pinya i equip.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *