BONES FESTES!

Comunitat educativa del del Sol i Vent, S’ha acabat el 1r trimestre i toca descansar i carregar piles per encarar el 2n. Us desitgem unes bones festes i un feliç 2022. Ens retrobem al centre el dilluns 10 de gener. Ànims a totes aquelles persones; nens i nenes, avis i àvies, mestres… que esteu confinats!   […]

BONES FESTES! Llegeix més »