Educació Física

Anem amb bicicleta!

Com cada any, els alumnes i les alumnes de cicle superior hem fet la tradicional sortida amb bicicleta per l’entorn del poble.  Va ser molt divertit ja que vam conèixer racons molt bonics i vam fer un circuit molt entretingut.

Anem amb bicicleta! Llegeix més »

RODAJOC QUART

El passat 14 de març vam celebrar la 4a edició del Rodajoc a Vilafant. Hi van participar els alumnes de 4t de primària de la nostra escola. El Rodajoc és una activitat intercentres que gira al voltant de jocs multiculturals. L’activitat està organitzada pels mestres d’educació física dels centres participants amb la col·laboració de l’Ajuntament i l’INS

RODAJOC QUART Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut