A primer collim cireres
Els nens i nenes de primer, després d’haver observat i estudiat el cirerer al llarg del curs, aquesta setmana de maig han pogut collir , amb molta il·lusió, les cireres.
A primer collim cireres Llegeix més »
Els nens i nenes de primer, després d’haver observat i estudiat el cirerer al llarg del curs, aquesta setmana de maig han pogut collir , amb molta il·lusió, les cireres.
A primer collim cireres Llegeix més »
Els nens i nenes de primer volien saber si es podia pintar amb el gel i no solament ho van poder fer, sinó que van crear unes autèntiques obres d’art que han exposat a l’aula. Amb el vídeo veureu com ho van fer i us animem a provar-ho.
Primer experimenta amb gel Llegeix més »
Els nens i nenes de primer van anar a collir els enciams i van tenir una gran sorpresa quan van veure que havien crescut tant durant la primera setmana de maig en què havia plogut. Eren tan grans que les bosses que portaven per ficar-los a dins van resultar petites i per no malmetre´ls vam
Segona collita d’enciams Llegeix més »
Ela alumnes del cicle inicial van poder participar del programa AUTORS A LES AULES de la mà de l’escriptora i il·lustradora Mercè Arànega. Forma part d’un projecte de foment de la lectura, promoció i difusió de la literatura que permet apropar l’alumnat al fet literari, millorar la comprensió lectora i el coneixement de la llengua.
Mercè Arànega visita Cicle inicial. Llegeix més »
L’Escola Sol i Vent i l’AMPA volem donar-vos les gràcies a tothom qui ha col·laborat a la 2ª Marxa popular del dia 12 de Maig. La jornada ha estat tot un èxit i som totalment conscients que això ha estat així gràcies a la implicació i el suport de totes les empreses col·laboradores i del
La setmana passada ens van arribar 8 chromebooks a l’escola. D’aquests, 6 han estat una aportació de l’AMPA de la nostra escola. Amb l’ajuda de la Caminada Popular realitzada l’any passat. Des de l’escola volem agrair l’esforç. Seguim treballant per millorar l’escola. Gràcies AMPA! Mireu com els estem fent servir!
Nou material informàtic Llegeix més »
Els alumnes de 4t aprenen a interioritzar i visualitzar mentalment paraules difícils de recordar a partir del Mètode Gabarró. Tots uns experts! Seguiu així! Fes clic damunt la foto!
Mètode Gabarró a 4t Llegeix més »
Els alumnes 4t han fet dibuix natural. El temps ha acompanyat i hem pogut gaudir d’una tarda tranquil·la, asoleida i amb bona companyia. Cliqueu damunt la foto!
Dibuix al natural 4t Llegeix més »
Els alumnes de primer i segon van visitar el parc aquàtic de Marineland, a Palafolls, on van viure una bona experiència al dofinari, gaudint de les exhibicions i aprenent molt al taller «Dofins» amb les explicacions dels monitors , els quals els va deixar veure un dofí de ben a prop. Va ser molt interessant
Cicle inicial a Marineland Llegeix més »
Els alumnes de segon hem fet uns experiments per intentar crear un núvol i entendre com es forma la rosada. Tot això ho hem fet a medi. Volem compartir-ho amb vosaltres. Mireu aquest video!
Medi 2n: l’hivern Llegeix més »