EMOCIONS COMPARTIDES A 4T
Els divendres a la tarda a l’Espai d’Aula de 4t seiem a la catifa amb els nostres coixins. Aprofitem aquesta estona per a relaxar-nos en companyia i valorar la setmana: com ens ha anat, què ens ha fet sentit millor … parlem de les nostres inquietuds i compartim emocions. Així aquest passat divendres ens vam […]
EMOCIONS COMPARTIDES A 4T Llegeix més »












