COLÒNIES CICLE INICIAL
Us deixem el vídeo de les colònies realitzades el passat 19 i 20 d’octubre.
COLÒNIES CICLE INICIAL Llegeix més »
Us deixem el vídeo de les colònies realitzades el passat 19 i 20 d’octubre.
COLÒNIES CICLE INICIAL Llegeix més »
Hola famílies, Els nens i les nenes de Cicle Inicial ja hem començat a treballar amb els racons. Us en recordeu que a la reunió vam explicar que tenim 3 racons distribuïts en les dues aules? A 1r hi tenim el racó de joc simbòlic que ara hi ha el centre mèdic, el racó de
RACONS A CICLE INICIAL Llegeix més »
SORTIDA CONVIVÈNCIA CI El passat 17 de setembre els nens i nenes de Cicle Inicial vam fer una sortida de convivència pel nostre entorn. Vam anar al Parc de les Fires, allà vam fer diferents jocs per tal de formar un bon vincle entre el grup de Cicle Inicial, juntament amb l’Equip de mestres. Va
SOM-HI CICLE INICIAL! Llegeix més »
SORTIDA A L’ALZINA DE CAN MASSANET I EL CAU. El passat dimecres 15 de setembre, els alumnes de tercer i quart varem sortir per trobar-nos amb els alumnes de cicle mitjà i així poder relacionar-nos, jugar i compartir bons moments amb els nostres companys. Primerament vam anar a visitar l’alzina de can Massanet, allà vam
SOM-HI CICLE MITJÀ Llegeix més »
Els alumnes de cinquè i sisè de l’escola farem un bon equip! Per començar a fer dinàmiques conjuntes, sempre respectant les normes que ens imposa la pandèmia, hem fet una petita sortida per inaugurar aquest curs 21/22. Hem anat fins a l’alzina mil·lenària de Vilafant. Allà hem escoltat la seva història i hem pres la
SOM-HI CICLE SUPERIOR! Llegeix més »
Les mestres de l’escola Sol i Vent tenim moltes ganes de veure a tots els nens i nenes!! Ens veiem el dilluns 13 de setembre a 3/4 de 9 amb una súper rebuda!!!
BENVINGUTS I BENVINGUDES AL CURS 21-22 Llegeix més »
Al llarg d’aquest mes de juliol, a l’Ajuntament de Vilafant, hi trobareu una exposició molt bonica per visitar. L’exposició porta per nom “EN KEITH HARING ARRIBA AL SOL I VENT”. A l’exposició hi ha una mostra dels treballs fets pels vostres fills i filles al llarg d’aquest curs i durant el desenvolupament del projecte del
EXPOSICIÓ A L’AJUNTAMENT “EN KEITH HARING ARRIBA AL SOL I VENT” Llegeix més »
La setmana passada els nens i les nenes de P5 van anar a fer una visita als nens i la nena de primer. Els hi van preparar la classe perquè poguessin escoltar molt bé tot el què faran el curs vinent a primer. Quan vam acabar, vam anar al pati esmorzar i jugar plegats. Estem
VISITA DE P5 A 1r Llegeix més »