MENÚ DEL MES DE JUNY
ENLLAÇ
MENÚ DEL MES DE JUNY Llegeix més »
El passat dissabte 28 de maig l’alumnat de 5è i les seves mestres van anar fins a Tarragona a l’entrega de premis del Concurs Tísner. Després de moltes hores d’autobús compartides amb l’escola de Sils i de Terrassa vam arribar al Teatre de Tarragona. Va ser un acte carregat de música, màgia, diversió i molts
L’ALUMNAT DE 5è VIATJA FINS A TARRAGONA PER RECOLLIR EL PREMI DEL CONCURS TÍSNER Llegeix més »
Els alumnes de 5è van gaudir d’un dia de Sol i Vent a Roses! Allà van pujar als Blaus per anar navegant fins al Cap Norfeu tot contemplant la costa més bonica de l’Empordà i gaudir de la visió submarina que ofereix l’embarcació. A la tarda van visitar la ciutadella de Roses tot recorrent les
SORTIDA FINAL DE CURS 5È Llegeix més »
Els alumnes de 5è han participat a la VI edició de Recerkids que aquest curs proposava el treball de projectes de recerca al voltant del tema de l’estudi de la biodiversitat a Catalunya, especialment, l’impacte de l’acció humana sobre les aus. El congrés de Recerkids, es va fer al Parc Científic i Tecnològic de la
El passat vuit de maig els camins de Vilafant es van omplir de persones que van participar a la quarta caminada organitzada per l’AFA de l’Escola Sol i Vent. Ens vam reunir tots i totes a les 9h al pati de l’escola per iniciar la marxa. Durant els transcurs de la caminada vam observar rial
IV CAMINADA SOL I VENT Llegeix més »
L’alumnat de cicle mitjà hem anat a l’hort, per una banda els alumnes de 3r hem plantat melissa i els alumnes de 4t hem sembrat les patates. Les patateres ja han crescut i ara toca cuidar-les i al juny fer la collita. La melissa l’hem hagut de plantar de nou, esperem aquesta resisteixi més. Ens
Els nens i nenes de cicle inicial hem anat a l’hort a celebrar l’arribada de la primavera. Vols veure el vídeo?
LA PRIMAVERA A CICLE INICIAL Llegeix més »
El passat divendres, l’alumnat de sisè vam poder realitzar la típica parada de Sant Jordi per guanyar diners pel viatge de final de curs! Va ser tot un èxit i tothom ens va venir a veure i va col·laborar. Moltes gràcies a tots i totes per ajudar i fer més bonic aquest dia tan esperat
SANT JORDI, PARADA 6è Llegeix més »