Primària

COMIAT DE 6è.

Us deixem unes imatges del comiat dels nens i nenes de 6è que vam realitzar el passat dijous. Va ser un dia ple d’emocions… Cada curs va preparar un detall per a l’alumnat que marxa a l’institut. Vam escoltar cançons, poemes, escrits… Molta sort en aquest nou viatge! Clica aquí per veure el vídeo.  

COMIAT DE 6è. Llegeix més »

SORTIDA A L’ENTORN.

L’alumnat de cicle superior el passat dimarts 18 de juny va realitzar la sortida en bicicleta al voltant del poble. Una sortida lúdica, però important per conèixer aquest mitjà de transport que també ens pot ser útil. Felicitats als 21 nens i nenes que van ser ciclistes per un dia!  

SORTIDA A L’ENTORN. Llegeix més »

LA GIMCANA DE LA JUDITH SCOTT.

Aquest curs l’artista que hem treballat a l’escola ha estat la Judith Scott, una escultora amb síndrome de Down que embolicava amb fils de llana i altres tots aquells objectes que li interessaven.  Al llarg del curs s’han realitzat diferents proves proposades per la Joyce Scott, la seva germana, ja que ella va morir. L’última

LA GIMCANA DE LA JUDITH SCOTT. Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut