TENIM UKELELES A L’ESCOLA!

Des d’avui l’aula de música fa més goig amb els nous ukeleles que ens han arribat. Amb aquest nou instrument, els nens i nenes de 1r a 6è podran aprendre a gaudir de la música d’una manera diferent! Moltes gràcies a l’AFA de l’escola per ajudar-nos a tenir aquests nous instruments, i a la Brigada

TENIM UKELELES A L’ESCOLA! Llegeix més »

SO I LLUM A CICLE SUPERIOR.

A cicle superior hem treballat el projecte llum i so volent donar resposta a una pregunta: Per què veiem abans la llum que sentim el so en una tempesta elèctrica? Per fer-ho hem despertat la curiositat als i les alumnes de manera lúdica i grupal per tal que iniciessin el treball de recerca. Conceptes com

SO I LLUM A CICLE SUPERIOR. Llegeix més »

HORT A CICLE SUPERIOR

La visita a l’hort per part dels alumnes de cicle superior ha estat una experiència enriquidora que ha permès aprendre sobre la importància de l’agricultura i la connexió amb la natura. Durant aquesta activitat, els alumnes han tingut l’oportunitat d’observar i participar en la plantació de faves, cols i bròquils. Us deixem un vídeo perquè

HORT A CICLE SUPERIOR Llegeix més »

LA CASTANYADA

El 31 d’octubre vam celebrar la castanyada. Tothom qui ho va voler va venir disfressat de castanyer/a, fins i tot les mestres. El matí per classes vam fer un concurs per escollir el castanyer i castanyera de l’aula. A la tarda vam ballar les danses i tot seguit ens vam menjar les castanyes cuites per

LA CASTANYADA Llegeix més »

SORTIDA A LA BIBLIOTECA.

El dia 18 d’octubre els alumnes de Cicle Superior vam anar a visitar la biblioteca Fages de Climent de Figueres. Va ser una visita molt agradable i profitosa. Ens van ensenyar els diferents espais de la biblioteca i ens van explicar com estan classificats els llibres. Vam anar al Parc Bosc a esmorzar i jugar

SORTIDA A LA BIBLIOTECA. Llegeix més »

COMIAT DE 6è

L’alumnat de sisè va viure una festa de comiat plena d’emocions. La resta de companys i companyes de l’escola, junt amb les seves famílies, els van carregar de detalls i mostres d’afecte. Ells van respondre amb un ball que havien preparat.  Per acabar la jornada van fer un pica a pica on van poder gaudir

COMIAT DE 6è Llegeix més »

ENGLISH DAY

The students of the 6th Year went to celebrate the English day in Figueres Sports centre. There were different schools of Alt Empordà. We participate in different English games. WHAT A FUNNY DAY!! Look at the VIDEO. https://twitter.com/tramuntana_tv/status/1666143801688064003?s=48&t=8NGYc3RdFIj_tcZzgWucJw

ENGLISH DAY Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut