Pablo Picasso
Al llarg del segon trimestre i part del tercer tots els alumnes de l’escola hem treballant l’artista Pablo Picasso. Tot seguit us deixem un petit tastet. Cliqueu sobre la imatge per veure més fotos,
Al llarg del segon trimestre i part del tercer tots els alumnes de l’escola hem treballant l’artista Pablo Picasso. Tot seguit us deixem un petit tastet. Cliqueu sobre la imatge per veure més fotos,
El passat divendres 21 d’abril, un grup d’alumnes de 6è de l’escola Sol i Vent van participar a la jornada internacional DIM-Espiral-Tramuntec ( #PR3D2017). Aquesta jornada parlava sobre la programació, la robòtica i la impressió 3D aplicades a l’educació, des de primària fins a la universitat. Nosaltres vam presentar en Rodarob. El simpàtic robot que
PRESENTACIÓ ROBOT TRAMUNTATEC 2017 Llegeix més »
(Si cliqueu sobre la imatge podreu veure els classificats de cada classe) QUÈ SÓN LES PROVES CANGUR? Les proves Cangur és un concurs de matemàtiques que s’organitza en més de 30 països, amb l’objectiu d’acostar les matemàtiques als més joves i intentar despertar el seu interès. La competició es porta a terme anualment el mes
PROVES CANGUR 2017 Llegeix més »
Scratch és una aplicació que hem treballat quasi tots els nens de 6è. Scratch principalment es fa servir per fer programacions de tot tipus; pots fer un joc, una història, una pel·lícula… de tots els colors i formes. Els nens de 6è ho vam estar treballant 2 setmanes per saber-ne el funcionament. Després vam començar
La classe de 6è també vol estar a la moda. I hem fet un maniquin challenge representant diferents situacions del que fem a classe d’educació física.
MANIQUIN CHALLENGE SISÈ Llegeix més »
El passat 20 de febrer els alumnes de cicle superior vam fer la sortida del 2n trimestre. Va ser molt divertida, durant el matí vam estar a les instal·lacions esportives del futbol club Barcelona i vam gaudir de la pista de gel. Seguidament, a la tarda direcció cap al Parlament de Catalunya. On ens van
CICLE SUPERIOR D’EXCURSIÓ A BARCELONA Llegeix més »
El dimarts dia 4 d’octubre els alumnes de 6è vam anar a plantar cols i bròquils seguint les instruccions del senyor Ferran que també va demostrar tenir una gran paciència amb aquests aprenents de pagès. Esperem que el temps ens acompanyi i que puguem portar-nos a casa una peça de cada. Cliqueu sobre la imatge
ELS DE 6è PLANTEM COLS I BRÒQUILS Llegeix més »
Celebrem Dijous Llarder anant a berenar al camp de futbol. Cliqueu sobre la imatge per veure més fotos.
El 30 de gener vam celebrar el dia de la Pau, fent un símbol de la Pau entre tots i totes. Cliqueu sobre la imatge per veure més fotos.
Com cada any abans de les vacances de Nadal vam fer la cantada de Nadal a la plaça de l’ església. Cliqueu sobre la imatge per veure més fotos. .
CANTADA DE NADALES Llegeix més »