SORTIDA A L’ENTORN.

L’alumnat de cicle superior el passat dimarts 18 de juny va realitzar la sortida en bicicleta al voltant del poble. Una sortida lúdica, però important per conèixer aquest mitjà de transport que també ens pot ser útil. Felicitats als 21 nens i nenes que van ser ciclistes per un dia!  

SORTIDA A L’ENTORN. Llegeix més »

LA GIMCANA DE LA JUDITH SCOTT.

Aquest curs l’artista que hem treballat a l’escola ha estat la Judith Scott, una escultora amb síndrome de Down que embolicava amb fils de llana i altres tots aquells objectes que li interessaven.  Al llarg del curs s’han realitzat diferents proves proposades per la Joyce Scott, la seva germana, ja que ella va morir. L’última

LA GIMCANA DE LA JUDITH SCOTT. Llegeix més »

CINQUÈ A CANTÀNIA – EL NAUFRAGI

Ahir els nens i nenes de 5è van poder participar de la Cantània d’enguany. El Projecte Cantània (organitzat per l’Auditori de Barcelona) ens ha permès viure una experiència única: fer un concert al Teatre Jardí de Figueres amb músics professionals. Aquest any la cantata es titula “El Naufragi”, amb música d’en Marc Timón i text

CINQUÈ A CANTÀNIA – EL NAUFRAGI Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut