EXPERIMENTS A MEDI

El passat dijous 16 de novembre a classe de medi a 5è, vam realitzar un experiment. Vam obrir un peix! L’experiència va ser molt divertida, vam poder veure les parts del peix i conèixer els diferents aparells. Us deixem unes fotos on es pot veure l’experiment.

EXPERIMENTS A MEDI Llegeix més »

FIRES DE SANT CEBRIÀ

Dins del marc de la Festa Major de Vilafant hi tenien cabuda les Fires d’Atraccions per a petits i grans. I, una vegada més, els alumnes de la nostra escola en van poder gaudir gratuïtament durant la tarda del dijous 14 de setembre, dia de l’obertura. Des de P4 fins a 6è, els nens molt

FIRES DE SANT CEBRIÀ Llegeix més »

Anem amb bicicleta a l’escola!

Us informem que aquest curs l’Ajuntament ha habilitat un espai al pati de Primària perquè a partir del dia 2 d’octubre els nens i nenes que vinguin amb bicicleta a l’escola puguin aparcar-la allà. Aquest espai s’obrirà abans de les entrades i sortides de classe, per facilitar que els i les alumnes deixen les bicicletes

Anem amb bicicleta a l’escola! Llegeix més »

Sortida al Manol

Els alumnes de 5è de cicle superior, el passat 15 de juny, vam fer la sortida al riu Manol. Va ser molt emocionant ja que ens vam poder banyar. També dir-vos que vam superar el record de crancs trobats. Ni més ni menys que 63!!  

Sortida al Manol Llegeix més »

Anem amb bicicleta!

Com cada any, els alumnes i les alumnes de cicle superior hem fet la tradicional sortida amb bicicleta per l’entorn del poble.  Va ser molt divertit ja que vam conèixer racons molt bonics i vam fer un circuit molt entretingut.

Anem amb bicicleta! Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut