EXPERIMENTS A MEDI
El passat dijous 16 de novembre a classe de medi a 5è, vam realitzar un experiment. Vam obrir un peix! L’experiència va ser molt divertida, vam poder veure les parts del peix i conèixer els diferents aparells. Us deixem unes fotos on es pot veure l’experiment.
EXPERIMENTS A MEDI Llegeix més »











