4t

SETMANA BOJA!

Aquesta setmana hem viscut una experiència inoblidable amb la setmana boja! Cada dia ha estat ple d’energia, rialles i molta diversió, seguint les consignes musicals que ens va fer arribar el Rei Carnestoltes. A més, els tallers han estat un èxit! Hem après noves habilitats, hem creat màscares espectaculars i, sobretot, hem treballat en equip

SETMANA BOJA! Llegeix més »

CELEBREM SANTA CECÍLIA!

El passat 22 de novembre, l’Escola Sol i Vent es va omplir de ritmes i melodies per celebrar Santa Cecília, la patrona de la música. Aquesta jornada especial va estar marcada per activitats lúdiques i culturals que van posar la música al centre de l’aprenentatge. Durant el matí, l’escola va organitzar diversos tallers musicals dirigits

CELEBREM SANTA CECÍLIA! Llegeix més »

ELS PRIMERS DIES DE CICLE MITJÀ!

Els alumnes de cicle mitjà han estat preparant amb molta il·lusió l’entrada del nou curs escolar! En aquestes setmanes, han  treballat en activitats que els ajuden a familiaritzar-se amb els espais i  l’horari escolar, de manera que puguin començar el curs amb confiança i entusiasme. Entre tots, estem construint un inici de curs ple d’energia

ELS PRIMERS DIES DE CICLE MITJÀ! Llegeix més »

LA GIMCANA DE LA JUDITH SCOTT.

Aquest curs l’artista que hem treballat a l’escola ha estat la Judith Scott, una escultora amb síndrome de Down que embolicava amb fils de llana i altres tots aquells objectes que li interessaven.  Al llarg del curs s’han realitzat diferents proves proposades per la Joyce Scott, la seva germana, ja que ella va morir. L’última

LA GIMCANA DE LA JUDITH SCOTT. Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut