JOCS DE TAULA A CICLE INICIAL
Els dimarts a la tarda els nens i nenes de cicle inicial fem jocs de taula. La rutina que seguim és: Primer fem una rotllana tot junts per dir-nos bona tarda i preguntar-nos com estem. Segon repassem les normes dels jocs de taula que vam escriure entre tots i totes. Tercer ens repartim cadascú amb […]
JOCS DE TAULA A CICLE INICIAL Llegeix més »











