2n

JOCS DE TAULA A CICLE INICIAL

Els dimarts a la tarda els nens i nenes de cicle inicial fem jocs de taula. La rutina que seguim és: Primer fem una rotllana tot junts per dir-nos bona tarda i preguntar-nos com estem. Segon repassem les normes dels jocs de taula que vam escriure entre tots i totes. Tercer ens repartim cadascú amb […]

JOCS DE TAULA A CICLE INICIAL Llegeix més »

CASTANYADA AL SOL I VENT

A l’escola hem celebrat la castanyada; el divendres tots els alumnes han vingut disfressats de castanyers i castanyeres, les mestres també. S’han fet votacions a l’aula per decidir el  castanyer i castanyera de cada classe i a la tarda durant la festa se’ls ha donat un diploma. Tots els alumnes han ballat danses i tot

CASTANYADA AL SOL I VENT Llegeix més »

RACONS A CICLE INICIAL

Hola famílies,  Els nens i les nenes de Cicle Inicial ja hem començat a treballar amb els racons.  Us en recordeu que a la reunió vam explicar que tenim 3 racons distribuïts en les dues aules? A 1r hi tenim el racó de joc simbòlic que ara hi ha el centre mèdic, el racó de

RACONS A CICLE INICIAL Llegeix més »

SOM-HI CICLE INICIAL!

SORTIDA CONVIVÈNCIA CI El passat 17 de setembre els nens i nenes de Cicle Inicial vam fer una sortida de convivència pel nostre entorn. Vam anar al Parc de les Fires, allà vam fer diferents jocs per tal de formar un bon vincle entre el grup de Cicle Inicial, juntament amb l’Equip de mestres. Va

SOM-HI CICLE INICIAL! Llegeix més »

L’ESTADÍSTICA A 2N

Al llarg d’aquesta setmana, els alumnes de 2n hem treballat l’estadística. Primer de tot cada grup, hem decidit la pregunta que volíem investigar i hem fet una petita recollida de dades a nivell d’aula. En segon lloc, les hem representat en un diagrama de barres i les hem organitzat en diferents colors. Finalment, hem interpretar

L’ESTADÍSTICA A 2N Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut