2n

Apadrinaments de 2n i 5è

Aquesta segona trobada els padrins i padrines van fer de mestres als seus fillols i filloles. Els hi havien preparat una fitxa on els alumnes de segon havien de llegir un poema de l’hivern i després havien de realitzar les activitats proposades pels alumnes de 5è. Tan els padrins com els fillols van gaudir molt […]

Apadrinaments de 2n i 5è Llegeix més »

Dijous gras

A l’escola hem seguit les ordres del rei Carnestoltes. El dijous us vull veure amb un pentinat ben divertit, del més gran al més petit. A més, a la tarda hem fet la tradicional sortida la camp de futbol de Vilafant per celebrar el Dijous Gras.

Dijous gras Llegeix més »

A segon fem compostatge!

Durant el mes de febrer hem estat els encarregats de portar les peles de fruita al contenidor de l’hort per fer compostatge. Les hem abocat mica en mica, hi hem tirat serradures i ho hem anat remenant. Esperem que sigui un bon aliment per la terra que treballem. Mireu aquí un recull de fotos d’aquests

A segon fem compostatge! Llegeix més »

A segon sembrem pèsols

Els nens i nenes de la classe de 2n hem anat a l’hort a sembrar pèsols, l’hortalissa d’hivern que estudiem aquest curs. Hem sortit al matí ben abrigats! El Sr. Fernando ens ha fet els recs amb l’aixada i ha marcat els clots. Nosaltres hem sembrat les llavors. Després, ben tapadetes amb la terra… Ara

A segon sembrem pèsols Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut