ELS DE P5 PLANTEM MADUIXERES
A principis de març varem plantar les maduixeres. A l’ arribar a l’ hort en Fernando ja tenia preparat el tros on les havíem de plantar i ens va ajudar fent el clot amb el càvec. Nosaltres les anàvem posant i enterrant-les amb una mica de terra. En acabar les varem regar perquè quedessin ben […]
ELS DE P5 PLANTEM MADUIXERES Llegeix més »












