Portada

COMUNICAT PREVISIONS METEOROLÒGIQUES

Benvolgudes famílies: Després de valorar la situació meteorològica amb la Sra. alcaldessa, s’ha decidit el següent: L’escola estarà oberta, tot i que no podrem fer classes amb normalitat. No podem garantir que funcioni el servei de menjador. No podem garantir que pugui arribar a l’escola tot el personal docent. Demà, a primera hora del matí,

COMUNICAT PREVISIONS METEOROLÒGIQUES Llegeix més »

OBSERVEM L’HORT A L’HIVERN

Els alumnes de segon van anar a l’hort a observar els canvis en aquesta estació de l’any. Passejant per l’hort van veure els arbres de fulla caduca despullats esperant la primavera per a tornar a rebrotar tiges i fulles; els arbres de fulla perenne (l’alzina, el taronger agre que és l´únic que té fruits,…); els

OBSERVEM L’HORT A L’HIVERN Llegeix més »

SORTIDA CICLE SUPERIOR

El passat dimecres 7 de febrer, els alumnes de cicle superior vam fer la sortida del 2n trimestre. Aquest cop, vam visitar el Circuit de Catalunya-Barcelona a Montmeló. Allà vam poder veure el circuit per dins, ens van donar unes acreditacions i vam poder fer de periodistes. A la tarda vam visitar la fàbrica de

SORTIDA CICLE SUPERIOR Llegeix més »

SORTIDA AL LICEU

El 26 de gener els alumnes de Cicle Mitjà vam anar al Liceu a veure l’obra: “Romeu i Julieta al laberint màgic”. Aquí ens podeu veure gaudint d’aquest meravellós teatre. Cliqueu aquí per veure més fotos.

SORTIDA AL LICEU Llegeix més »

POLIEDRES A MATEMÀTIQUES

Al tema de poliedres de matemàtiques hem après de forma molt divertida. Hem fet dues activitats. Una era una manualitat on havíem de fer servir la imaginació per construir poliedres amb palets de fusta i plastilina, i l’altre un joc de construcció que es diu “Conexion” amb el que pots fer prismes, piràmides, cubs,… i

POLIEDRES A MATEMÀTIQUES Llegeix més »

CELEBREM EL DIA DE LA PAU

El passat dimarts 30 de gener, a l’escola Sol i Vent vam  celebrar el dia de la Pau. Els nens i nenes de 6è van llegir uns poemes, seguidament tots junts vam cantar cantar la cançó “La festa de la Pau”. Per acabar la celebració vam menjar xocolata amb melindros.   Més fotos.

CELEBREM EL DIA DE LA PAU Llegeix més »

“Letters from Africa”

Aquest curs tenim a la nostra escola l’Helena Payan, una mestra que és cooperant de l’ONG “AGUA“, que realitza les seves tasques a Kenya i Uganda (Àfrica). A través de l’assignatura d’anglès els alumnes intercanvien cartes en anglès amb l’escola de Shakinah a Kenya. Això els permet conèixer la cultura i els trets fonamentals d’aquest

“Letters from Africa” Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut