PLANTEM CEBES A P4
La dita diu: “Si vols ceba de diner, planta-la el gener”. Els nens i nenes de P-4 les vàrem plantar a primers de febrer. Amb l’ajuda d’en Fernando va ser molt fàcil perquè ens feia les regues i ens ensenyava on les havíem de plantar i nosaltres les hi posàvem i les enterràvem una mica. […]
PLANTEM CEBES A P4 Llegeix més »












