General

Benvolgudes famílies

Us informem que, reunit el claustre de l’escola, una part d’ell ha decidit exercir el seu dret a seguir la vaga general que està convocada per demà dimecres dia 8 de novembre. Per aquest motiu l’escola no farà classes. Hi haurà serveis mínims d’escola i de menjador. Atentament: Ana Mª Zanca Directora de l’escola Sol

Benvolgudes famílies Llegeix més »

APADRINAMENT P5 i 4t

El passat dimarts 10 d’octubre, els alumnes de P5 i 4t vam fer la primera trobada d’apadrinament lector. Aquest curs mantenim les mateixes parelles que el curs passat. Només hi ha algun canvi degut als canvis d’alumnes en les classes. Durant tot el curs, ens anirem trobant de manera quinzenal els dimarts a la tarda

APADRINAMENT P5 i 4t Llegeix més »

3r TAMBÉ VA A L’HORT

Els alumnes de 3r van visitar l’AVELLANER per observar les seves fulles, branques, tronc, fruit i silueta. Vàrem trobar moltes de les avellanes en el terra i moltes fulles caigudes, d’un color groguenc i verdós. Ens ho vam passar d’allò més bé treballant a l’aire lliure!      

3r TAMBÉ VA A L’HORT Llegeix més »

SORTIDA A GIRONA

Al matí molt aviat arribàrem a l’escola i l’autobús ja ens esperava per portar-nos a l’estació de tren de Figueres. Molt engrescats pujàrem al tren cap a Girona. Vàrem esmorzar l’estació de tren i després la vàrem visitar. I tot seguit pujàrem a l’autobús i anàrem cap a l’aeroport on ens esperava l’Eva i la

SORTIDA A GIRONA Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut