SORTIDA CICLE SUPERIOR
El passat dimecres 7 de febrer, els alumnes de cicle superior vam fer la sortida del 2n trimestre. Aquest cop, vam visitar el Circuit de Catalunya-Barcelona a Montmeló. Allà vam poder veure el circuit per dins, ens van donar unes acreditacions i vam poder fer de periodistes. A la tarda vam visitar la fàbrica de […]
SORTIDA CICLE SUPERIOR Llegeix més »












