La discriminación
Els alumnes de 4t a l’hora de llengua castellana hem treballat en equip, en grups cooperatius. Hem buscat informació sobre la discrimnació i durant dues setmanes hem resumit, sintetitzat i realitzat els cartells. Tots som un a mica més conscients del que és la discriminació i del que podem fer al respecte per a millorar. […]
La discriminación Llegeix més »












