General

SETMANA DE LA MOBILITAT

El passat 19 de setembre, l’escola va participar a la cadena de bicicletes organitzada al poble de Vilafant. Tots junts vam sortir amb bicicleta des de l’escola fins al punt assignat i allà ens vam esperar fins que va passar la càmera a immortalitzar el moment. Us deixem un vídeo, esperant el muntatge final.

SETMANA DE LA MOBILITAT Llegeix més »

SORTIDA A LES FIRES DE VILAFANT

Dins del marc de la Festa Major de Vilafant hi tenien cabuda les Fires d’Atraccions per a petits i grans. I, una vegada més, l’alumnat de la nostra escola en van poder gaudir gratuïtament durant la tarda del divendres 13 de setembre, gràcies a l’Ajuntament de Vilafant. Des de P4 fins a 6è, els nens

SORTIDA A LES FIRES DE VILAFANT Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut