General

BENVINGUT 3r TRIMESTRE

Bon dia famílies! Com sempre esperem que estigueu tots bé i que hagueu passat una Bona Pasqua. Tal i com ja us vam informar, avui comencem el tercer trimestre. Començarem un trimestre d’una manera atípica, diferent i sense l’escalfor del nostre estimat alumnat.  Som-hi! Ànims i endavant.

BENVINGUT 3r TRIMESTRE Llegeix més »

A 4T SEMBREM PATATES

Aprofitant el canvi de lluna, l’avi Fernando ens va guiar per a sembrar les patates a l’hort! Sabíeu que les patates no es planten com els enciams, sinó que se sembren.  S’agafen patates tallades per la meitat, amb algun grill i s’enterren. Ara cal esperar que el primer brot pugi i ja podrem començar a

A 4T SEMBREM PATATES Llegeix més »

LA NUTRICIÓ

Aquestes últimes setmanes els nens i nenes de Cicle Mitjà hem estat treballant la nutrició. A medi hem investigat com funciona el nostre aparell digestiu i excretor. Sabíeu que el tub digestiu és un tub d’uns 10 m de llarg? També hem parlat de la piràmide alimentària, dels hàbits  i de la classificació dels aliments.

LA NUTRICIÓ Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut